Beheer Wiki

Als dit jouw eerste site is:

Dan moet je enkele zaken weten:

  • Je kan alle beveiligingsinstellingen en andere online instellen door gebruik te maken vanSite Manager. Als je de andere uitnodigt om te helpen met het opbouwen van de site, dan hebben zij geen toegang tot de site manager, tenzij je hen als administrator registreert, zoals jezelf. Bekijk de Permissions sectie.
  • Je Wikidot site heeft 2 menu’s: one at the side genaamd 'nav:side', en one at the top genaamd 'nav:top'. Dit zijn de Wikidot pagina’s en je kan ze bijwerken zoals ieder andere pagina.
  • Om een pagina te bewerken, ga je naar de pagina en klik je op de Edit knop. Je kan alles veranderen in het hoofdscherm of in jouw pagina. De Wikidot-taal is easy to learn but powerful.
  • Je kan afbeeldingen en andere documenten invoegen op jouw pagina, dan kun je het tonen, verbinden in je pagina.
  • Iedere Wikidot pagina heeft een geschiedenis van bewerkingen en je kan alles ongedaan maken. Voel je zeker en experimenteer.
  • Je kan choose different themes in the Site Manager, en je kan je eigen thema schrijven als je het besturingssysteem (CSS) kent
  • Om een forum te starten op jouw site, raadpleeg dan Site Manager » Forum.
  • De vergunning voor deze Wikidot site is Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 License. Als je dit wil wijzigen , gebruik dan de Site Manager.
  • Als je meer wilt leren, breng dan zeker een bezoek aan de Documentation section at www.wikidot.com

Als je reeds andere sites gemaakt hebt:

Dan moeten we je niet vertellen hoe verslavend Wikidot is. Maar het is misschien de moeite waard om je te herinneren aan de geavanceerde Wikidot opties:

  • Je kan je Wikidot site beheren op je eigen webdomein.
  • Je kan Google Analytics gebruiken om het aantal bezoekers van je site te meten.
  • Wiki’s gratis weggeven is niet genoeg voor ons – we maken het ook mogelijk om geld te verdienen met je wiki door gebruik te maken van AdSense implementation.

We hopen dat je evenveel geniet van het gebruik maken van de Wikidot zoals wij dat doen. Als je wil discussiëren over Wikidot, dan is er een active community of Wikidot enthusiasts where you can share tips and ideas.

Professionele accounts starten met $24.95 per jaar:

Als je nog geen professionele account hebt, bekijk dan our subscription plans en bekijk welk upgrade plan je het best past.

Hier vind je alles om de wiki te beheren.
Wat is een wiki?
Hoe voeg je een pagina in?
Hoe word je lid van de site?
Leden van de site
Recente wijzigingen
Lijst alle pagina's
Paginanota's
Site Manager