Groep Intro

GROEP INTRO REGIO VLAAMS-BRABANT1
Over groep INTRO:
Groep INTRO vzw is een organisatie voor vorming, onderwijs, opleiding, trajectbegeleiding, jobcoaching, werkervaring en sociale economie.
De organisatie stelt zich als doel mensen die moeilijk hun weg vinden in onze samenleving te ondersteunen in het verwerven en versterken van hun competenties. Zo kunnen zij als persoon sterker worden en volwaardig deelnemen aan de samenleving.
Groep INTRO is actief in de vijf Vlaamse provincies en Brussel.
Contactgegevens:
Adres:
K. Albertstraat 94
1785 Merchtem
Contact:
• E-mail: eb.ortnipeorg|slekeahcs.aknaib#eb.ortnipeorg|slekeahcs.aknaib
• Website: www.groepintro.be
• Telefoon: 052 37 13 38
Bijnaam:
't Jobke
Over de site:
De site is een zeer overzichtelijke en goed gestructureerde site. Je vind alle informatie die je nodig hebt omtrent groep INTRO. Ze gebruiken mooie kleuren en lettertypes om hun site wat op te fleuren, dit is zeker niet negatief.
De informatie die je krijgt op de site is betrouwbaar, je vind de juiste informatie onder het juiste tabblad. Ze wordt dan ook op een eerlijke manier weergeven, de lezer wordt niet misleid. De informatie wordt zeker niet verbloemd of rooskleuriger voorgesteld, alles is zoals het is.
Ook wordt er veel gebruik gemaakt van foto’s ter illustratie, dit zorgt voor een aangename lay-out.
Er wordt niet verwezen naar gebruikte bronnen omdat alles van groep INTRO zelf komt, wanneer er gesproken wordt over andere organisaties of medewerkers worden er externe links gegeven. Ook zijn er heel wat interne links aanwezig.
Op de site komen geen argumenten voor, wat voor een niet evenwicht zorgt tussen pro’s en contra’s.
Op de site kun je wel zien wanneer ze het laatst bewerkt geweest is en met wie ze in samenwerking wordt gemaakt, namelijk: jeugdwerknet vzw.