Ilse Degry

Koekoek! Ik ben Ilse Degry.

Ik studeer Sociaal Werk aan de Katho in het departement IPSOC.
Voor project werken we samen met groep INTRO.
Groep INTRO is een ruime organisatie die zich onderverdeelt in meerdere kleine groepen. Onze projectgroep werkt dus eigenlijk alleen samen met een kleinere groep, nl. groep INTRO Vrij Tijd.
Deze groep organiseert activiteiten om maatschappelijk kwetsbare jongeren kennis te laten maken met de het reguliere vrijetijdsnetwerk.

Groep INTRO werkt samen met het internaat van Ter Bruyninghe, de OKAN-klas uit het VTI van Kortrijk en met LOI van Menen.

Ons project bestaat er uit om twee spelnamidagen te organiseren voor die jongeren om hen te integreren in het reguliere vrijetijdsnetwerk.
We hebben al enkele jeugdbewegingen en sportclubs gecontacteert om mee te werken aan deze spelnamiddagen.
Deze spelnamiddagen zullen plaatsvinden de eerste twee woensdagen na de paasvakantie.

Zelf ben ik leidster in de Chiro.
Het project sprak me wel aan omdat ik vind dat iedereen een gelijke kans verdient.

Ik hoop dat ons project zal slagen want de jongeren verdienen echt die kans om kennis te maken met allerlei organisaties en om zo meer vrije tijd kunnen besteden aan jeugdbewegingen en sportclubs in plaats van zich te vervelen.

mvg
Ilse Degry

FotoWiki.jpg

**Persoonlijke documenten
Hier vind je alles ivm de oefeningenen van de oefenboeken van ICT.
Hier vind je de Synthese en de PowerPoint van mijn artikel.
Hier vind je mijn Worddocument met alles wat ik op de wiki plaatste.

Een Vlaamse game-industrie? Het lijkt een contradictie maar ze bestaat. In Vlaanderen werden in 2006 voor 150 miljoen euro aan games verkocht. Met de consoleverkoop erbij gaat het over een jaaromzet van meer dan 200 miljoen euro.1

Klik hier voor de publicatie